Lihtsas keeles

Inimesed on erinevad. Kõik inimesed on väärtuslikud.
Kõigil inimestel on samad õigused. 

Mitte keegi ei või sinuga  halvemini käituda sellepärast, milline sa oled.

  • Mitte keegi ei või sinuga halvemini käituda, sest sa oled tüdruk või naine
  • Mitte keegi ei või sinuga halvemini käituda, sest sa oled poiss või mees.
  • Mitte keegi ei või sinuga halvemini käituda sinu rahvuse pärast.
  • Mitte keegi ei või sinuga  halvemini käituda sinu usu või arvamuse pärast.
  • Mitte keegi ei või sinuga halvemini käituda , sest sa oled vana.
  • Mitte keegi ei või sinuga  halvemini käituda, sest sa oled noor.
  • Mitte keegi ei või sinuga  halvemini käituda, sest sa oled puudega.
  • Mitte keegi ei või sinuga  halvemini käituda, sest sa oled teistsugune.

Kas sinuga on sellepärast halvasti käitutud?

Anname sulle nõu.

Helista meile! Meie telefoninumber on 6 269 059.

Saad tulla oma murest rääkima. Tule kolmapäeval kell 10 kuni kell 14.

Meie aadress on Endla 10a Tallinnas. Meie tööruumid on 1. korrusel.

 

     

Jaga ja salvesta:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Print
  • Add to favorites